נתחיל בצלמנייה. חנות הצילום הראשונה בעכו העתיקה היתה של מר לאון פרושיצקי ושותפו שנודע בכנוי "סְטָאשֶק". היא נפתחה בסוף שנות ה- 40 בפינה הדרום-מזרחית של ככר פרחי (היום: חנות דגים אלחסן). לאון עבד בחנות עד פטירתו בשנת 1972. בצילום שלפנינו מככבות עירית פרושיצקי, הגדולה וחנה פרנקו (נוימן) על שדה השלג הלבן בעכו, בחורף 50/51.
(באדיבות חנה פרנקו).
(באדיבות חנה פרנקו).
